Manapság már nem divat otthoni irodát fenntartani

Szponzorált tartalom

székhelyszolgáltatás árak

székhelyszolgáltatás árak

Véleményem szerint lejárt az az időszak, amikor a vállalkozók otthon tartottak fent saját irodát. Manapság már mindenki a munka-magánélet egyensúlyáról beszél, meg hogy milyen jó a homeoffice. Szerintem pedig ezekkel pont az ellenkezőjét érjük el annak, amit szeretnénk. Vagyis, hogy haza tudjunk érni a munkahelyünkről, és ne rohanjuk át az irodába, ha este kapunk egy telefont, vagy pedig otthoni tréningben nyissunk ajtót az adóellenőrnek, aki sosem érkezik jókor.

A székhelyszolgáltatás árak amúgy sem annyira magasak, hogy ez ne férjen bele egy működő vállalkozás költségvetésébe. A szekhelyszolgaltatas24.hu már ősidők óta ezen a piacon tevékenykedik, tehát 100%-ban biztosak lehetünk benne, hogy az ő árazásuk valóban leköveti a legújabb piaci trendeket, valamint a cégek aktuális gazdasági helyzetét. Afelől sem lehet kétségünk, hogy egy stabil vállalatra bízzuk cégünk központi ügyeinek intézését. A székhely megszűnése esetén ugyanis nehéz megmenteni a céget a kényszertörlés alól, ezért ilyenkor valóban nem árt, ha alaposan áttanulmányozzuk a szolgáltató múltját. A szekhelyszolgaltatas24.hu esetében ez is teljesen rendben van.

Akárhogy is alakulnak éppen a székhelyszolgáltatás árak, ha jobban belegondolunk, nem csak ezt kell nézni. Mit is kapunk tulajdonképpen a pénzünkért a szekhelyszolgaltatas24.hu-nál?

– Kihelyezik a cégtáblánkat. Már ezzel sok macerától megkímélnek bennünket.
-Átveszik és továbbítják részünkre a határidős céges küldeményeket. Ha csak egyet is elnézünk és elfelejtünk intézni, már jön a büntetés, ami a székhelyszolgáltatás árának a többszöröse is lehet. Mivel ezt is leveszik a vállunkról, még nyugodtabban is aludhatunk.
-Tárgyalót biztosítanak részünkre. Ahogy már említettem, szerintem nem jó, ha otthon van az irodánk, mert nincs egy fizikai határ, amit átlépve le tudjuk tenni az egyik életterülethez tartozó problémáinkat és eldönthetjük, hogy most csak a másikra koncentrálunk. Ezt pedig a céges ügyfelek is megérzik, akikkel fontos lenne, hogy főleg az első találkozó zavartalanul lezajlódjon. A szekhelyszolgaltatas24.hu ehhez tud megfelelő helyiséget is felajánlani részünkre.
-A kényszerintézkedések sem hozzák őket zavarba. Ez minden esetben kellemetlen, de akkor főleg, ha olyan dolgokat is le akarnak foglalni, ami nem is a cégünk, hanem családtagjaink tulajdonában van. Ugyanakkor, ha rendelkezünk székhelyszolgáltatóval, a végrehajtók csak az ott található holmikhoz nyúlhatnak hozzá, ezért a félreértéseket is el lehet kerülni.
-Ügyvédet is biztosítanak nekünk. A cégvezetés során sokszor adódhatnak váratlan helyzetek, illetve az is megeshet, hogy mondjuk több külföldi beszállító ajánlata közül kell választanunk. Ebben az esetben pedig sosem árt tüzetesen áttanulmányozni a szerződési feltételeket. Ilyenkor csakis egy tapasztalt céges ügyfélhez érdemes fordulni, amit a szekhelyszolgaltatas24.hu-nál van lehetőségünk megtenni, mivel a vállalatnak vannak ilyen jellegű kapcsolatai is.
-Cégalapítás, módosítás esetén segítséget nyújtanak. Talán ez még mindig ugyanaz a kategória, mivel itt is az éppen hatályos jogszabályokat kell szem előtt tartanunk, de a kezdő vállalkozók számára külön cégalapítási szolgáltatása is van a szekhelyszolgaltatas24.hu-nak. Ilyenkor ugyanis könnyű elnézni a határidőket, főleg ha nem vagyunk teljesen képben, hogy mi miért történik. Annak is döntő jelentősége lehet, hogy milyen cégformát választunk, illetve ki lesz az ügyvezető. Az pedig egyáltalán nem baj, ha ezekben a fontos kérdésekben kikérjük tapasztalt hozzáértők tanácsát.

A szekhelyszolgaltatas24.hu tehát jóval szélesebb palettán tud segítséget nyújtani vállalkozásunk számára, nem csupán annyiból áll a dolog, hogy hozzájuk szól a céges levelezésünk. Szerintem ezen nem érdemes spórolni, mert mindegyik szolgáltatás nagyban megkönnyíti a cégvezetők munkáját.